dl., 16 març 2020 14:55:00 +0100

Suspensió de l'atenció presencial amb motiu de l'estat d'alarma

Amb motiu del Reial Decret 463/2020, de 14 de març, que declara l'estat d'alarma per a la gestió de la situació de crisi sanitària ocasionada per la  COVID-19 se suspèn l'atenció presencial des d'avui, 16 de març, fins el dia 11 d'abril de 2020.

Les gestions es poden fer per correu electrònic a l'adreça info@aiguesdelprat.cat  o trucant  als telèfons:

93 479 35 35      
93 479 35 31      
900 701 194

S'han reforçat les línies d'atenció telefònica per resoldre qualsevol dubte o atendre qualsevol incidència del servei que per altra banda estarà absolutament garantit. Seguint les recomanacions de les autoritats sanitàries evitant el desplaçament de persones, l'horari d'atenció telefònica serà de 7:10 a 15h. (els dijous a la tarda no es prestarà el servei) i els divendres de 7:10 a 14h.

Per avaries fora de l'horari laboral el telèfon és el 639 339 406

Disculpin les molèsties

Informació sobre les mesures adoptades davant l'estat d'alarma pel COVID-19